• sales@uniprint.ua
  • (044) 490 34 60

 papiertuben-von-kneipp

    Цього року бренду Kneipp виповнюється 130 років. Компанія Kneipp, заснована 130 років тому як аптека в Вюрцбурзі, у наш час являє собою глобально активну компанію середнього розміру. Традиційний бренд представляє натуральні засоби по догляду, засновані на цілісному навчанні Себастьяна Кнайпа. Тому не дивно, що компанія також ставить перед собою амбітні цілі щодо екологічності упаковки, яку вона використовує. Зокрема, для пластикових пакувальних елементів компанія інтенсивно працює над альтернативами на біологічній основі. Зрештою, з 2025 року на ринку більше не буде упаковки Кнайпа, зробленої із пластику.

    У березні 2020 року Кнайп вже запустив новий варіант догляду за губами з кришкою, виготовленою з біологічної альтернативи пластику. Наступний крок до досягнення поставлених цілей буде зроблений в квітні 2021 року. Лімітований випуск у 2000 примірників «Intensiv Handcreme» надійде у власні магазини компанії в паперовій тубі. Туба - це тест, призначений для вивчення різних варіантів майбутньої упаковки.

Партнери Stora Enso, Permapack і HP Indigo

    «Вперше я почув про паперову тубі від Stora Enso в кінці 2019 року, - повідомляє Філіп Кейл, керівник відділу управління пакувальними матеріалами Kneipp. «Нам надіслали зразки, а потім ми подивилися, як їх можна використовувати. Нам сподобався такий підхід ». Потім Кейл продовжив проект паперової трубки з давнім партнером Permapack. Необхідно було подолати ряд проблем, наприклад, в процесі герметизації, для чого необхідно було змінити ряд речей. Однак, оскільки упаковка повинна не тільки виконувати свої захисні і транспортні функції, а й забезпечувати маркетингову складову, HP Indigo також вступила в гру на наступному етапі, а точніше - в програмному забезпеченні HP Mosaic.

    Програмне забезпечення для персоналізації може автоматично створювати потенційно необмежену кількість унікальних графічних дизайнів на основі фіксованого базового шаблону. Графіка варіюється шляхом обертання, масштабування або зміни кольору для створення нових візерунків. Таким чином, кожна трубка стає унікальною. «Раніше ми вивчали можливості більш індивідуального дизайну упаковки», - каже Кейл. Тепер фахівець з пакування згадав візит Ніколь Чеккантіні з HP Business Development for Brands & Agencies, яка одного разу запропонувала випробувати технологію Mosaic. Так що їм прийшла в голову ідея протестувати цю ідею відразу з упаковкою «Intensiv Handcreme». «Ми хочемо використовувати цю упаковку, щоб вчитися», - підкреслює Кейл. «Як працюють паперові туби при переробці та транспортуванні, як споживачі сприймають таку упаковку, але також і які саме можливості пропонує упаковка для поліпшення взаємодії зі споживачами».

Отримання особистого звернення збільшує попит

    «Дизайн має не тільки естетичний аспект, а й має додаткову цінність», - підкреслює Кейл. Наприклад, на зворотному боці упаковки «Intensiv Handcreme» є QR-код. Потім це спрямовує споживачів на веб-сайт, де вони можуть більше дізнатися про стратегію Кнейппа в галузі сталого розвитку. Фіртермор: «Ми знаємо від споживачів, що їм подобається, коли до них звертаються понад особисто». За його словами, в цьому напрямку є куди більше думати в майбутньому. «Чому б, наприклад, не зробити упаковку, для якої покупці використовують свої фотографії», - задається питанням Кейл. У будь-якому випадку він бачить явну тенденцію до персоналізації в сфері краси та догляду.

    Однак в центрі уваги нинішнього випробування, звичайно ж, лежить папір як пакувальний матеріал. Заплечик трубки і кришка як раніше пластикові. Тонкий шар поліетилену забезпечує бар'єр. Що щодо можливості вторинної переробки? «Упаковка ще не ідеальна, - каже Кейл. «Але вам просто потрібно зайнятися стійким розвитком і почати діяти». Для нього важливо зосередитися не тільки на можливості вторинної переробки упаковки. «Циркулярна економіка важлива, але це ще не все. Мова також йде про економію ресурсів, і тут папір просто краще пластику ». Більш того, потоки вторсировини майбутнього, безумовно, могли б краще використовувати таку упаковку. «Нові технології дійсно існують, питання в тому, хто інвестує в їх використання».

    Хто несе витрати при зміні упаковки? «Ми думаємо, що споживачі тепер цілком готові платити більш високі ціни за більш екологічну упаковку і, таким чином, беруть на себе хоча б частину витрат», - вважає Кейл. «Крім того, як компанія, ми не розглядаємо такі проекти тільки з точки зору прибутковості». За його словами, в компанії Kneipp для оцінки використовується індекс самих різних чинників. Серед них - вплив інновації на бренд. «І екологічність, безумовно, приносить користь бренду».

Джерело: www-packaging--360-com.cdn.ampproject.org